NOUTATI

marți, 5 ianuarie 2016

Certificare ISO 9001

Astăzi vom vorbi despre compania IQC România (Integrated Quality Certification Pvt. Ltd.). Aflată cu sediul în Bangalore, India, IQC, este un o companie care se axează pe evaluarea domeniului de certificare și inspecție, prezent în nouă țări (România, Australia, Indonezia, Malayesia, India, Egipt, Arabia Saudita, Emiratele Arabe Unite si Turcia).
IQC România oferă servicii precum: ISO 9001:2008 – Sistemul de Management al Calitatii; ISO 14001:2004 – Sistemul de Management al Mediului; OHSAS 18001:2007 – Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale; ISO 22000:2005/HACCP – Sistemul de Management al Sigurantei Alimentului; ISO 27001:2005 – Sistemul de Management al Securitatii Informationale; ISO 13485:2012 – Sistemul de Management al Calitatii pentru dispozitive medicale. FSSC 22000 – Sistemul de Management al Sigurantei Alimentului – schema completa; ISO 50001:2011 – Sistemul de Management privind Energia; ISO/IEC 20000-1:2011 – Sistemul de Management al Serviciilor IT; SA 8000 – Sistemul de Management pentru Responsabilitate Sociala; ISO/TS 16949:2009 – Sistem de Management al Calitatii in Industria Automotive; ISO 31000:2009 – Sistem de Management al Riscului; ISO/PAS 28000:2007 – Sistem de Management al Securitatii Lantului de Furnizori; AS 9100 – Sistem de Management al Calitatii pentru Industria Aeronautica, Spatiala si de Aparare.
Astăzi ne vom axa pe discuția despre un certificat ISO 9001. Acesta accentuează mai multe laturi ale managementului calității și este compus din cele mai cunoscute standarde ISO.
Certifictul ISO 9001 are la bază o multitudine de principii de management al calitatii, printre care se află dezvoltarea perpetuă, orientarea către client, leadership, implicarea personalului. Iar câteva dintre cele mai avantajoase beneficii ale certificatului ISO 9001 sunt: dezvoltarea veniturilor prin adaptabilitate și răspunsuri primpte și rapide la oportunitățile pieței, micșorarea sumelor cheltuite prin eficiența folosirii resurselor, dar și prin eliminarea neconformităților, ridicarea nivelului de satisfacție și de loialitate a clienților deja existenți, o echipă de oameni angajați dedicați muncii lor, responsabili și implicați în ceea ce fac etc.
Astfel, odată ce ați decis să optați pentru un certificat ISO 9001, trebuie să parcurgeți următoarele etape:
1. completarea cererii de ofertă și transmiteea acesteia către client
2. acceptarea ofertei propuse și semnarea contractului de evaluare a conformității
3. înregistrarea clientului în baza de date
4. alegerea membrilor din echipa de audit (auditori și/sau experți tehnici, după caz), apoi întocmirea planului de audit
5. pregătirea documentelor necesare pentru a realiza auditul
6. desfășurarea activității auditului de evaluare
7. realizarea raportului de audit
8. evaluarea raportului de audit și realizarea unei decizii în legătură cu emiterea certificatului ISO 9001
9. audit supraveghere I – după 12 luni de la data emiterii certificatului ISO 9001
10. audit supraveghere II - după 24 luni de la data emiterii certificatului ISO 9001
11. audit de recertificare – după 36 luni de la efectuarea certificării care a avut loc inițial, pentru a se asigura continuitatea procesului
În concluzie, dintre serviciile oferite de compania Integrated Quality Certification, ISO 9001, adică Sistemul de Management al Calitatii, este cel mai recomandat pentru pentru companiile și organizațiile ce doresc să se asigure că produsele și serviciile oferite de ei îndeplinesc cerințele clientului, dar și că realizează și o constantă îmbunătățire a serviciilor pentru clienții lor.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2014 - 2017 HIPHOPART.RO - Toate drepturile rezervate.
Designed By Blogger Themes | Seo Blogger Templates